poniedziałek, 3 stycznia 2011

Dyskusje UOUW

Na zapis wideo dyskusji prowadzonych przez Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego (UOUW) trafiłam na skutek pewnego zbiegu okoliczności. A wszystko zaczęło się od numeru 4/2010 (8) czasopisma Biuletyn GRA. Na stronie 27 znalazłam artykuł o niewinnym tytule "Zabawa a rozwój osobisty" autorstwa dra Macieja Słomczyńskiego. Z uwagi na fakt, iż nazwisko było mi znane, jednak bardziej w kategorii tłumacz dzieł Szekspira, niż jako pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Pedagogicznego UW, zrobiłam to, co z reguły robi większość z Nas - wygooglałam :) Oczywiście znalazłam profil na GoldeLine, ale przede wszystkim trafiłam na stronę prowadzonego przez niego kursu w ramach UOUW.  Stamtąd już tylko kliknięcia dzieliły mnie od wejścia na stronę UOUW i znalezienia tam wspomnianych wideo-dyskusji:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz